
Kaj Richter
Afdelingsformand
Tlf. 30 20 19 61
Email: karich67@gmail.com
Badminton er “et spil for alle”, og i badmintonafdelingen
vil vi altid prøve på at leve op til dette slogan.
Vi har mulighed for at træne / øve i Frydenlundhuset, Høgevej i Frydenlund mandag og tirsdage fra 16:00 – 17:00. Der er en lille flok, der spiller i salen de to dage, men der er sikkert plads til flere. Salen er dog lukket fra 25-05 2026 og resten af sommeren pga. lampe udskiftninger.
Der vil der være mulighed for at deltage i turneringer rundt omkring i landet. I Jernbanefritid vil der være mulighed for at
deltage i De Danske Jernbanemesterskaber, som er delt op
i rækker, så alle kan deltage, hvad enten man er “verdensmester”,
turneringsspiller, motionsspiller eller om man er nybegynder.
Der er altid en række som passer til din styrke!
